måndag 21 maj 2012

Forsnäs skola 1947


Detta skolkort är från Forsnäs folkskola hösten 1947. Jag har fått kortet av Curt Mähler i Njurunda. Tack så mycket för att du skickade kortet till mig. Jag har inga namn på personerna just nu, men jag ska fråga min mamma och sedan återkommer jag med namn.

Uppdaterat efter samtal med mamma:
Sittande längst fram fr.v.: Bo Hedin, Kurt Mähler, Rolf Persson, Rolf Hägglund, Bert Brännwall, Erik-Axel Åbacken.

Sittande mitten fr. v.: Disa Larsson, Anna-Lisa Hansson, Dagny Lidén, Inger Strömkvist, Gun-Britt Mähler, Gudrun Andersson, Karin Åbacken, Anna-Lisa Hedlund, Ulla-Britt Persson.

Stående fr. v.: Annikki Raumala, Yngve Persson, Siri Hedin, Elvert Hedin, Rut Lidén, Lennart Johansson, Inez Larsson, Karl-Erik Sandlund, Anny Nordin, Lars-Erik Eriksson, Torbjörn Martinsson, Bror-Ivan Mähler, Svante Mähler, Jan-Erik Hildingsson, fröken Ellen Svensson, g. Henriksson.

Inga kommentarer: